Om te beginnen met het opzetten van je website heb je een hosting pakket nodig.
Je kunt deze bestellen via onze website. We zullen de stappen d.m.v. afbeeldingen samen doornemen, zodat je snel van start kunt.
Je domeinnaam
Zodra je je pakket hebt gekozen en verder gaat naar het afrekenproces, wordt er gevraagd om een domeinnaam.
Hier kun je een domeinnaam registreren via ons, als je deze nog niet hebt. Of, als je wel al een domeinnaam hebt kun je deze verhuizen of je nameservers aanpassen bij je huidige domeinregistrar naar die van ons, om op die manier je domein te koppelen aan je hostingpakket bij SonicHost.
Migraties en extra diensten
Op de volgende pagina kun je je bestelling controleren, je kunt aangeven of je een gratis migratie van je oude host wenst (je kunt dit ook zelf doen). Extra migraties kun je ook direct bijbestellen.
Onder de configureerbare opties, vind je extra add-ons die je kunt aanschaffen, bijvoorbeeld een Office pakket van OX of onze eigen business mail.
Ga verder, voer eventueel een kortingscode in (druk op validatie voor je doorgaat naar de volgende stap) en rond je bestelling af.
Afrekenen
Vul al je gegevens in, en kies voor betaling met PayPal, Mollie (iDEAL, Bancontact en meer) of Bitcoin.
Na het bestellen ontvang je een mail met belangrijke gegevens. In de meeste gevallen ontvang je deze mail binnen enkele minuten.