Hoe wijzig ik mijn betaalmethode naar SEPA-incasso?

Om SEPA-incasso te activeren, open je een ticket met het verzoek SEPA incasso te activeren voor je service.

Je dient nog wel zelf je bankgegevens in te vullen in onze beveiligde klantomgeving. Dit hoef je niet in het ticket door te geven.

Om je bankgegevens door te geven lees onderstaande info.

Je hebt momenteel een openstaande factuur

  1. Open een ticket met het verzoek de methode voor je service aan te passen naar SEPA-incasso. Ga meteen verder met de volgende stap.
  2. Ga naar je facturatie overzicht, klik op de factuur en pas de methode aan naar SEPA-incasso.
  3. Klik op Nu betalen, je wordt doorverwezen naar het formulier om je bankgegevens in te vullen.
  4. Controleer je gegevens nauwkeurig & klik je op Voeg betaalmethode toe.
  5. Dubbel check of de betaalmethode de standaard is in je account, klik op “Hoi jouw naam” en vervolgens op Betalingsmethoden.
  6. Vanaf nu worden je facturen voor deze dienst automatisch geïncasseerd.

Je hebt geen openstaande factuur

  1. Open een ticket met het verzoek de methode voor je service aan te passen naar SEPA-incasso. Ga meteen verder met de volgende stap.
  2. Wacht tot je volgende factuur wordt gegenereerd via ons systeem (14 dagen voor de termijndatum).
  3. Ga naar je facturatie overzicht, klik op de onbetaalde factuur en dubbel check dat de methode SEPA-incasso is, zo niet, pas dit aan en wend je tot het eerder geopende ticket.
  4. Klik op Nu betalen, je wordt doorverwezen naar het formulier om je bankgegevens in te vullen.
  5. Controleer je gegevens nauwkeurig & klik je op Voeg betaalmethode toe.
  6. Dubbel check of de betaalmethode de standaard is in je account, klik op “Hoi jouw naam” en vervolgens op Betalingsmethoden.
  7. Vanaf nu worden je facturen voor deze dienst automatisch geïncasseerd.

Open hier meteen je ticket >>