Sonic AI - Veelgestelde vragen

Hoe kan ik betalen?

De eerste keer kun je betalen met iDeal, Bancontact, creditcard en vele andere opties. Voor opvolgende betalingen kun je over op automatische incasso.

Is mijn account direct actief?

Ja, na betaling worden je limieten direct verhoogd.

Hoe stel ik een persoonlijk profiel in?

Als je het Medium of Pro pakket hebt, kun je de commands ?role, ?check en ?reset gebruiken.

Met role stel je de ‘grondregels’ voor Sonic in. We raden aan dit in het Engels te doen, maar Nederlands is ook mogelijk. Onze Engelse voorbeelden zijn uitvoerig getest en werken perfect ongeacht de taal van het gesprek met Sonic.

?role You talk and act like Oprah.

Meer over het instellen van de persoonlijkheid van Sonic lees je hier.

Je kunt altijd ?help naar de bot sturen om een kort overzicht van alle commands te zien.

Ik krijg geen reactie van de bot. Is er storing?

Als je geen reactie krijgt kan het zijn dat een van de API’s (OpenAI of WhatsApp) een piek moment heeft en requests/berichten in een queue plaats.